Ahad, 27 Jun 2010

KULIAH MINGGUAN HPA

KULIAH MINGGUAN adalah terbuka untuk semua ahli dan bakal ahli HPA. Masuk adalah percuma. Kerjasama hadirin untuk hadir mengikut waktu yang telah ditetapkan dan berpakaian dengan sopan akan melancarkan perjalanan majlis ilmu. InsyaAllah.

Menghadirkan diri dalam kelas mingguan atau program-program lain adalah antara asas dalam kerjaya MLM dan ia memberi tanda komitmen dan kebersamaan anda bersama syarikat tersebut. Begitu juga dengan HPA. Selain itu, ia adalah untuk ‘cas’ semula semangat dan kukuhkan tahap keyakinan. Jadikanlah kelas dan program-program ini sebagai tempat untuk menimba ilmu dan pengalaman daripada mereka yang berjaya. Dan disini jugalah tapak untuk kita membina dan melatih jaringan baru.

Kelas mingguan HPA dikendalikan oleh ahli/pengedar HPA yang berpengalaman. Antara pengisian dalam kelas mingguan adalah pengenalan syarikat, product knowledge, testimoni pengguna, motivasi & strategi perniagaan, penerangan marketing plan dan juga berita terkini syarikat serta pemberitahuan program-program semasa. Tiada bayaran dikenakan untuk menghadiri kelas ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan